As a 21st-century entrepreneur, embracing digital marketing alongside traditional offline strategies is imperative. Here’s how traditional offline marketing transitions to digital marketing: Channels:Offline marketing communicates through printing ads in newspapers, magazines, posters, TV, radio, billboards, and direct mail, while digital marketing employs websites, social media, email, SEO, etc. Reach:Offline marketing targets local audiences, whereas digital […]
When successful businesses with a loyal customer base seek to expand online, they ought to incorporate these three essential strategies: 𝗙𝗮𝗰𝘁 𝟭 ~ 𝗥𝗲𝗯𝗿𝗮𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴/ 𝗕𝗿𝗮𝗻𝗱 𝗥𝗲𝗰𝗮𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴 Successful offline businesses possess a rich brand history. Utilize this legacy to evoke nostalgia and loyalty among your audience. Revive classic ads or share memorable moments with celebrities who […]
ကြော်ငြာထုတ်တဲ့အခါ ဒေါ်လာကုန်ရကျိုးနပ်ဖို့ အသက်သာ အထိရောက်ဆုံး audience၊ ကြော်ငြာစာ၊ ဒီဇိုင်းတွေကို အသုံးပြုနိုင်ဖို့ လိုအပ်ပါတယ်။ ဒီတော့ ပိုသက်သာထိရောက်တဲ့ ကြော်ငြာစာ၊ ဒီဇိုင်းတွေကို သိရအောင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ? Audience တွေကြားမှာ ပိုအဆင်ပြေတာကို ဘယ်လိုနှိုင်းယှဉ်ရွေးချယ်မလဲ? ဒါကို အလွယ်ကူဆုံးနည်းလမ်းနဲ့ သိရှိနိုင်ဖို့ Campaign Budget Optimization ကို အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။ Campaign Budget Optimization (CBO) ဆိုတာဘာလဲ? CBO ဆိုတာ Campaign တစ်ခုမှာ အသုံးပြုတဲ့ Budget ကို မတူညီတဲ့ ads set တွေမှာ ရလဒ်အလိုက် အလိုအလျောက်ခွဲခြမ်း အသုံးပြုပေးတဲ့ option တစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။ Ads Manager ရဲ့ Campaign Level မှာ […]
8 Advantages of Ecommerce to your Business in Myanmar (သင့်လုပ်ငန်းအတွက် Ecommerce ရှိခြင်းရဲ့ အားသာချက် 8 ချက်) သင့်အပြင်မှာ ဆိုင်ခန်းဖွင့်ထားတယ်၊ Facebook Page ရှိတယ်၊ ကြော်ငြာထုတ်ပြီး ရောင်းရနေတယ်၊ ဒါကို လုံလောက်ပြီလို့ ထင်ကောင်းထင်နိုင်ပါတယ်။ ဒီလို ထင်နေတာက လက်ရှိအချိန်မှာတော့ အဆင်ပြေပါတယ်။ သို့ပေမယ့် များမကြာမီ အချိန်အတွင်းမှာ သင့်အနေနဲ့ Ecommerce Website တစ်ခုကနေ ဗဟိုပြုရောင်းချနိုင်ဖို့ မပြင်ဆင်ထားဘူးဆိုရင် သင့်ပြိုင်ဘက်တွေထက် နောက်ကောက်ကျကျန်ခဲ့မှာ ဖြစ်ပါတယ်။ Stay Home ကာလအပြီးမှာ လူတွေရဲ့ Online ကနေ ဝယ်ယူကြတဲ့ အလေ့အကျင့်က ပိုပြီးအားကောင်းလာပါတယ်။ Online အသုံးပြုတာ ပိုမိုကျွမ်းကျင်လာကြပြီး Website တွေကနေ […]
What is Ecommerce Website in Myanmar? How Ecommerce works for you? What is an Ecommerce Website? One Sentence Definition Ecommerce Website ဆိုတာ အင်တာနက်မှတဆင့် ကုန်ပစ္စည်း / ဝန်ဆောင်မှုတွေကို ရောင်းချခြင်း၊ ဝယ်ယူခြင်းတို့ လုပ်ဆောင်နိုင်တဲ့ နေရာတစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။ Ecommerce ကို Electronic Commerce, Internet Commerce လို့လည်း ခေါ်ဆိုနိုင်ပါတယ်။ Ecommerce ကို အောက်ပါစကားလုံးအမျိုးမျိုးနဲ့ ရေးသားနိုင်တာကို တွေ့မြင်ရမှာပါ။ ecommerce e-commerce E-commerce E-Commerce Ecommerce How Ecommerce Website Works in Myanmar? Ecommerce […]
SEO/ Search Engine Optimization ဆိုတာဘာလဲ? – One Sentence Definition Search Engines (Google, Bing, Yahoo) စတာတွေမှာ ဝယ်သူတွေ သိချင်တာကိုရှာဖွေတဲ့အခါ သင့် Website ကိုတွေ့ရှိပြီး ဝင်ရောက်လာဖို့ လုပ်ဆောင်ခြင်းဖြစ်ပါတယ်။ သင်သိချင်တာရှိလို့ Google မှာရှာဖွေတဲ့အခါ အထက်ပါပုံအတိုင်း Web Pages ပေါင်းများစွာ ထွက်ကျလာမှာပါ။ ဒီထွက်ကျလာတဲ့ Web Pages တွေအများကြီးထဲက သင်ဘယ်တစ်ခုကို ရွေးချယ်ကြည့်ရှုဖြစ်လဲ? သေချာပါတယ်။ ရှေ့ဆုံးစာမျက်နှာမှာမှ အပေါ်ဆုံး Website နှစ်ခုသုံးခုထဲကနေပဲ ရွေးချယ်မှာပါ။ ဒီလိုရွေးချယ်တာ သင်တစ်ယောက်တည်းမဟုတ်ဘူးဆိုတာ အောက်ပါပုံမှာပြထားတဲ့ ကိန်းဂဏန်းတွေအရ မြင်တွေ့နိုင်ပါတယ်။ Web Pages ရဲ့ တည်နေရာပေါ် မူတည်ပြီး Click Rate ကွာခြားသွားတာဖြစ်ပါတယ်။ […]
သင်အခုချိန်ထိ Website မရှိပေမယ့် လုပ်ငန်းကို အဆင်ပြေပြေ လုပ်လို့ရနေတာပဲ။ ဒါဆို ဘာကြောင့် Website လိုအပ်အုံးမှာလဲ? လုပ်ငန်းတိုင်းအတွက် Website ဆိုတာ အရင်ကတည်းက လိုအပ်ခဲ့တာမှန်ပေမယ့် ကျွန်တော်တို့ နိုင်ငံသားတွေက Google မခေါက်ကြဘူး၊ Facebook အသုံးများတယ်ဆိုတဲ့ အကြောင်းပြချက် ရှိနေပါသေးတယ်။ သို့ပေမယ့် အခုချိန်မှာတော့ လူတွေ အပြင်မထွက်ဘူး၊ ဖုန်းပိုသုံးလာတယ်၊ ဒစ်ဂျစ်တယ်စနစ်တွေနဲ့ ပိုပြီး အသားကျလာတယ်၊ ပိုရင်းနှီးလာတယ်၊ ပိုကျွမ်းကျင်လာကြပါတယ်။ အခုသုံးစရသွားတဲ့အတွက် နောက်ပိုင်းမှာ ပိုသုံးလာဖို့၊ ပိုကျွမ်းကျင်လာကြဖို့ပဲ ရှိပါတော့တယ်။ ဒီအခါမှာ Google Search တွေနဲ့ Website Ranking တွေက အရေးပါလာတော့မှာပါ။ သင့်အနေနဲ့ Ranking ကောင်းဖို့ဆိုတာ အချိန်ပေးဖို့ လိုပါတယ်။ အခုချိန်မှာကတည်းက Website တစ်ခု တည်ဆောက်ပြီး […]
URL Shorteners (Link အတိုကောက်) တွေကို ဘာကြောင့်သုံးသင့်တာလဲ။ အရင်ဆုံး URL Shorteners တွေဆိုတာ ဘာကိုပြောတာလဲ ရှင်းပြပေးချင်ပါတယ်။ URL Shortener အတွက် အလွယ်ဆုံးရှင်းလင်းချက်ကတော့ – ပုံမှန် URL (တနည်း) Website Link တွေကို အသုံးပြုရအဆင်ပြေအောင် အတိုချုံးထားတဲ့ Link တွေကို ခေါ်ဆိုခြင်း ဖြစ်ပါတယ်။ Normal URL – https://example.com/assets/category_B/subcategory_C/Foo/ – https://en.wikipedia.org/wiki/URL_shortening URL Shortener – https://example.com/Foo – https://w.wiki/U ဒီလို Link အတိုကောက်ဖြစ်တဲ့ URL Shorteners တွေကို ဘာကြောင့်သုံးသင့်တာလဲ။ ဘယ်နေရာတွေမှာ ဘာကြောင့်အသုံးဝင်တာလဲဆိုတာ ပြောပြပေးချင်ပါတယ်။ 1. Links တွေကို ပိုပြီးထိန်းချုပ်ရလွယ်ကူစေတယ်။ […]
SEO လုပ်တဲ့အခါ ကိုယ်နားလည်တဲ့အပိုင်းတွေကိုပဲ လုပ်ဆောင်လို့မရပါဘူး။ SEO တစ်ခုလုံးကို ကျယ်ကျယ်ပြန့်ပြန့် သိနားလည်ထားဖို့၊ သဘောပေါက်ထားဖို့ လိုအပ်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် SEO ကို On-page နဲ့ Off-page လို့နှစ်ပိုင်းခွဲခြားနိုင်ပြီး တစ်ခုစီမှာပါဝင်တဲ့ သိထားသင့်သမျှကို ရှင်းပြပေးချင်ပါတယ်။ On-page SEO မှာဘာတွေပါဝင်လဲ? On-page SEO မှာတော့ သင့် Website ရဲ့ Search Ranking နဲ့ Position ကိုတိုးတက်စေဖို့ Website အတွင်းမှာ တိုက်ရိုက်လုပ်ဆောင်နိုင်တဲ့ တိုင်းတာဆောင်ရွက်ချက်တွေ အကုန်ပါဝင်ပါတယ်။ Keywords Keywords ဆိုတာ သင့်ကာစတမ်မာတွေ Search Box မှာလာရိုက်တဲ့ စကားလုံးတွေ၊ စကားစုတွေ၊ စာကြောင်းတွေ၊ မေးခွန်းတွေ ဖြစ်ပါတယ်။ ဥပမာ – How to […]
Digital Marketing Types တွေအားလုံးကို ရှင်းရှင်းလင်းလင်း နားလည်ပြီး လက်တွေ့အသုံးချနိုင်မှသာ သင့်ပြိုင်ဘက်တွေထက် ခြေတစ်လှမ်းသာနေမှာ ဖြစ်ပါတယ်။
- 1
- 2