ကြော်ငြာထုတ်တဲ့အခါ ဒေါ်လာကုန်ရကျိုးနပ်ဖို့ အသက်သာ အထိရောက်ဆုံး audience၊ ကြော်ငြာစာ၊ ဒီဇိုင်းတွေကို အသုံးပြုနိုင်ဖို့ လိုအပ်ပါတယ်။ ဒီတော့ ပိုသက်သာထိရောက်တဲ့ ကြော်ငြာစာ၊ ဒီဇိုင်းတွေကို သိရအောင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ? Audience တွေကြားမှာ ပိုအဆင်ပြေတာကို ဘယ်လိုနှိုင်းယှဉ်ရွေးချယ်မလဲ? ဒါကို အလွယ်ကူဆုံးနည်းလမ်းနဲ့ သိရှိနိုင်ဖို့ Campaign Budget Optimization ကို အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။ Campaign Budget Optimization (CBO) ဆိုတာဘာလဲ? CBO ဆိုတာ Campaign တစ်ခုမှာ အသုံးပြုတဲ့ Budget ကို မတူညီတဲ့ ads set တွေမှာ ရလဒ်အလိုက် အလိုအလျောက်ခွဲခြမ်း အသုံးပြုပေးတဲ့ option တစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။ Ads Manager ရဲ့ Campaign Level မှာ […]